I know a girl

hej
Hur ska man börja ett inlägg? Det är tråkigt att bara skriva Hej..
jaahaaaaaaa
jag sitter här, har utvecklat min essay idag, från 364 ord till 602, det tycker jag är ganska okej faktiskt, hihi.
Ska till skolan om en timme ungefär och snacka lite, det är en frivillig lektion så min handikappade Nicole ska inte gå, inte heller Klara men det är okej, hon har iafl en idé. Nu kände jag mig helt plötsligt ensam.

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
jag har ju en ekorre (?) utanför mitt fönster i ett av träden, just nu står det en kinesisk tjej och tittar på den och skrattar
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA......

I alla fall, idag ska jag städa. och diska. kul.
Kom just på att vi ska ha discussion på måndag och jag har inte ens pratat med min grupp.. Time to do that maybe?
jag ahr ingenting o skriva så jag skriver senare istället.

Kommentarer
Postat av: nicole

jag är inte handikappad :O så är jag det ändå ;pppPPppPpP

2010-04-20 @ 22:09:41
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0