högskoleprovet

hallå hej. Är hemma på lunch och passar på att uppdatera er. Det har väl gått... hm.. ja, det har gått i alla fall.

Första delen - matte
jag har ingen aning på om jag har 1 rätt eller nästan alla rätt, vet inte om jag fattade uppgiften rätt ens :p

andra delen - läsförståelse
jag hann inte med att läsa sista texten eftersom jag läste den första två gånger.. Jävligt dumt. Fick lite småpanik.. svarade helt random bokstäver bara för att ha svarat något, haha!

tredje delen - utveckling av framtida högskoleprov
HELT SJUKT hur stressen kan släppa bara för att man vet att det inte påverkar resultatet. Det var massa texter, både på svenska och engelska och jag satt till och med i tio minuter efter att jag var klar och väntade på att tiden skulle ta slut!!! :o

Klockan två börjar vi igen så jag ska proppa i mig mat som precis blev klar och sen ska jag gå tillbaka.
Två delar kvar nu bara :)
Vi hörs sen. puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0