hihi

råkade köpa ett par jeans idag.. budgeten? den är fortfarande okej.
Köpte även en till sån där randig tröja fast vit-svart. :)
nu har jag iafl kläder till valborg :)

Jag sitter och tittar på Tyra Banks show just nu, helt sjukt samtalsämne om en bög som har gått med i kyrkan och sen "drev dom ut den onda anden", en film på exrocismen fanns på youtube men togs bort.
Jag kan inte förstå att folk fortfarande tycker att det är en synd att vara homosexuell.
blir bara irriterad..
sen ska jag läsa, wihoo..
sms bloggningen funkade ju! nu kankse det blir mer sånt :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0