grammar scan

hallå hej!
har precis gjort grammar scan, hohoohohoh.. jag är fett bra. Nu slipper jag göra det nästa gång.
Oj, min söta rosa ipodmini ramlade i golvet.
EEEEEH
okej.. alltså.. på TISDAG, då LOVAR jag att berätta om sälen och allt annat. Jag har inte orkat och inte heller haft tid. Jag ska ladda upp bilder på facebook också.
I helgen.. I fredags gjrode jag inte ett piss egentligen, kollade på tv. Men det kanske jag redan har sagt?
anyway. I lördags gjrode jag högskoleprovet, kände mig febrig, ont i halsen och ont i huvet.. ändå blev det en helkväll med Klara och Nicole, jag bryr mig inte om det är stökigt här när dom är här så jag släppte in dom och det som skulle bli ett "after högskoleprovet" resulterade i en helkväll med mat och MASSOR av godis.
Nicole orkade inte åka hem igårkväll så hon somnade i min stora säng.. Förövrigt har dom också meddelat att dom ska bli inneboende här en dag i veckan.. hmmmmm.. dags att börja ta betalt? ;) Nej självklart inte. Deras sällskap är den bästa betalningen man kan få! :)
Idag har jag och nicole inte gjort mycket alls. Levt på godis. Godis.. Godis och.. Godis.. och justja, Spicy också. nähäääjs. Nej men jag tycker att vi lever sjukt hälsosamt, så som studenter ska göra.

Imorgon börjar det nya livet dock. Klara tvingar mig att äta upp allt mitt godis ikväll, åhnej. Hur ska detta gå?
Dessutom har jag pommes i min frys som jag ska slänga? nej tror inte de va..
Får bli middag typ.. imorgon.. eller lunch, typ.

Nu ska jag i alla fall gå o lägga mig så vi hörs imorgon mina allt för söta bloggläsare.
puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: nicole

mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaau <3

hihi känns som att vi bor hos dig tors-fre denna vecka kanske :D Nära till skolan när man är helt död. hihihihi

2010-04-12 @ 11:30:58
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0