fixelix!

hejhej!
idag har jag vaknat, mådde förvånansvärt bra med tanke på att jag drack vin igår. Har varken haft ont i huvet eller varit seg däremot har jag haft överskottsenergi. Vart kom den ifrån liksom?
Anyway. Vid halv elva åkte jag och pappa till Siba. försäkringsbolaget hade inte öppet så vi kunde inte lämna in kameran direkt men pappa skulle åka tillbaka ngn gång i veckan så skulle jag få en ny på en gång! :) hihi
När vi kom hem gick jag runt lite på tomten, lekte med hundarna och sjöng fult. haha. Tintin trängde sig igenom häcken eftersom det var en igelkott på andra sidan, hahaha.. knäppa hund!
På våran tomt får dom inte vara, enligt Tintin.

Nu har jag precis duschat och fixat håret så jag ska väl sminka mig. Sen ska vi äta lite mackor och efter det är det i princip dags att åka, halv tre skulle vi åka. :) Maten kommer bli gryyyyhyyyyym. mums, frågade pappa om man fick äta allt, haha!

TYVÄRR har jag ju ingen kamera för tillfället men jag kanske tar lite bilder med mobilen som jag kan visa sen.
Nu ska jag i alla fall fixa mig, puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0