blubb

Det är... Onsdag. Här sitter jag och hela min lägenhet ser ut som att det har varit en stormvind här. Shit. Hur ska jag orka städa tills på fredag?
ORKAAAAA???!!!!
Kom just o tänka på om jag ska ha datorn med mig eller inte.. Jag vill ju liksom inte ha den i uppsala om den blir typ.. mos. Men å andra sidan så är det mest chill att åka direkt till uppsala. what to do what to do?
just nu sitter jag och väntar på mail hela tiden. hihi..
mail är kul. när man läser i 2 minuter och sen skriver i 10.
well well, jag ska nog typ.. sova snart, jävla litteratur dag imorgon. JAG. VILL. INTE.
pms? någon? nej. inte jag. inte alls.

puss!

Kommentarer
Postat av: nicole

pms, ja, eller va?

2010-04-29 @ 01:30:15
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0