blödande sår

hallå hej
idag har det varit en konstig dag. Alltifrån att jag trodde det var någon som var förklädd (bara för att undvika att prata med mig) till att det som såg så tråkigt ut på schemat kunde bli en så rolig dag.
Min klass är väldigt underhållande ska ni veta. Erik, den smarte, han hade kvar pappret på sin jacka.. det var papper på dragkedjan så att den inte skulle bli repig eller något. det tyckte jag var kul. Mia, Rebecca och Helenas dikt-redovisning bestod av dans (?) och skådespel. Ja, minst sagt, underhållande.

Iafl, den där mycket ledsna rubriken.. Det har hänt en grej.
neeeeej, inte alls! Det är april, man får fortfarande luras lite.
Fast det har ju hänt en grej.
2008 så åt jag kiwi och började blöda från läpparna, no idea why. Min kusin Jonas sa något smart om att kiwi är släkt med äpplen och tomater o sånt.. och det är i sin tur släkt med gräspollen???? Nått sånt, jag minns inte riktigt.
I alla fall.. (jag säger det rätt ofta va? Eller skriver) igår hände det igen!!!!!
Plus att jag någon minut efter bara började blöda näsblod. Jag har inte blödit/blött (vad säger man??!) på ett halvår typ och nu helt plötsligt kom det.

Här ska ni få se en sjukt sexig bild på mina läppar från förra gången det började blöda.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0