torsdag.

hej.
jag har ont i huvet. jätte ont i huvet. jag vill egentligen inte sitta här ens, jag vill bara ligga och sova, men det är så tråkigt så det klarar jag inte av.
ursäkta om jag är aggro idag men det är därför.

Jag gick inte på matten i morse, ida skickade sms och sa att hon hade ont i magen och inte skulle gå och jag somnade om med huvudvärken dunkande redan då.
jag pallrade mig upp till de två labbar vi hade idag, alla labbar är obiligatoriska.
under kemin höll vi på och blandade olika salter och det luktade. ush vad det luktade.
ni vet när man har ont i huvet så blir man dessutom överkänslig för lukter, i alla fall jag blir så.
Så inte blev det bättre då.

När jag kom hem pratade jag i telefon med amanda och åt mat. Förmodligen kommer hon hit på måndag! :D
det blir ingen utgång på kåren ikväll eftersom josse var slut efter plugget, ida har ont i magen, jag och sandra ont i huvet.
istället så ska vi gå o käka middag imorgon på tabazco (jag vet inte hur det stavas)
Det blir mysigt.
Ikväll kommer F hit efter jobbet, han skulle hjälpa mig bli av med huvudvärken. haha, jag kan inte vara rolig nu så jag tycker synd om stackarn.

vi hörs senare!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0