tattoo

Det var en tjej som kommenterade ang. min tatuering och nu blev jag lite inne på att förnya den SNART!
jag vill ju göra fyra blommor, en för stefan, erik, mamma och pappa, familjen helt enkelt. men den smärtan, oufh.
Kan man inte köpa typ embla salva på apoteket så man slipper? ;D haha
Förutom de här blommorna vill jag ha en text på ryggen, vart vet jag inte ännu.
jag hade helt bestämt mig för en text men sen insåg jag att den kommer alltid påminna mig om när jag inte mådde som bäst i mitt liv, så det kanske är en dum idé. Å andra sidan kände jag mig starkare av min älskade ängel som jag har nu..
Det återstår att se vad som görs!
Är det ngn som vet nån speciell blomma som betyder antingen något med att älska eller har med familj att göra? :)

Här är min ängel;



Känns som att sego-F inte kommer förns sent idag. men det är väl lika bra det, jag har inte städat ännu.
diska måste jag göra också, fan vilket liv va? ;)

Hänger tvätt överallt som ska in i garderoben, måste vikas också för det börjar se ut som garderoben var hemma nu, haha :D
Vi hörs gullungar.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, visst är det :)

2009-09-27 @ 18:39:42
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Ja, de ritade på ett papper, sen använde vi kalkyleringspapper för tatueringar för att få ut linjerna. Din tatuering blev säkerligen också kalkylerad. Jag tvivlar på att det är en "free hand" tatuering. ;)

de flesta tatueringar jag har har min sambo gjort. Vi köpte tatueringskit och började experimentera. Gjorde mina två första hos en finsk tatuerare, min andra på aeon tattoo i luleå och alla andra 24 är hemmagjorda. hehe.



Ang blommorna, så kanske du kan hitta i i en symbolbok på biblioteket. Tror den heter så enkelt som "symboler" En beige framsida med svarta symboler. ta en titt. :) Där hittar man betydelser till det mesta mellan himmel och jord. :D Då får du dock bestämma dig vilka blommor du vill kolla upp betydelsen på, och hoppas på att dem stämmer med betydelsen du är ute efter. ;D

2009-09-27 @ 18:45:21
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Ingen orsak. ;)



Nog borde det väll finnas gott om tatuerare där i trakterna? :)



2009-09-27 @ 19:10:34
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv; Ja det är ju det. :) Man vill ju gärna också de några av deras verk innan man sätter sig under nålen. :)

2009-09-27 @ 20:04:42
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0