svenska hollywoodfruar

hej.
jag har precis tittat på det nya programmet/dokumentären "Svenska hollywoodfruar" på tv3.
programmet handlar om tre tjejer/damer/kvinnor som kommer från Sverige och har flyttat till USA på ett eller annat sätt som nu lever glamour-liv.
Det jag reagerade mest på var Anna Anka -mitten på bilden- (Paul Anka's fru) hade på sig smycken, under en spelning, för 17,5 MILJONER KRONOR!!!!!
förstår ni hur mycket pengar det är?
Det gör i alla fall inte jag, det är ju sjuka pengar...

såg du programmet? vad tyckte du isf?




nu; åter till soffan och Roast på Berns kanal5.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0