sova middag, the best.

haha.. jag har sovit.. ungefär 2 timmar. sjukligt skönt.
nu är jag dock så att jag mår illa, blir så ibland när jag vaknar och fattar inte riktigt varför, ngn som har en idé?

haha americas funnies homevideos är som bäst när det är bebisar och djur, aldrig tillgjort liksom.
en av filmerna som va me idag är när två av ungarna har målat pappas motorcykel, bra gjort..
så går dom ut och kollar på den och pappa säger
"bra ni fick me de där, och de också, bra" osv..
och barnen säger "ja och här, och här, pappa här! och häär!!"
och så säger pappan "ni förstår att jag inte är glad över det här va?"
haha stackarn, vet inte om han ska skratta eller gråta.

En annan film är när pappa byter blöja på bebisen och har på sånt puder..
när bebisen fiser!
hahahahahah. sååå min humor!
Jag hade dött om det hände mig! :p

Såklart vaknade jag dock när Gossip girl var slut, fasiken då.
nu ska jag hitta ett gott recept på nätet med kyckling.

<3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0