one tree hill

jag har .. i förrgår och idag kollat på one tree hill, en trä kulle, oth.. jag ligger efter (!) för en gångs skull. Jag brukar alltid ligga före ;p
iafl så kollar jag genom nätet "live" typ.
som jag skrev om i förrgår.
nu ligger jag på season6episode19.
jag ska kolla klart på season6 ikväll, hihi..
tv-nörds-period är jag inne i nu vilket resulterar i att datorn inte är på.. nu kollar jag ju genom nätet så den kommer stå på ändå ;D

samtidigt som jag skriver det här kollar jag på Tyra banks show, en tjej, 16 år gammal, med en mamma som har alkoholproblem.. helt sjukt vad ledsamt det är att se på sånt..

nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0