one tree hill, en trä kulle, oth

världens bästa serie.

jag såg precis klart sista avsnittet på säsong 6.
Jag grinade under nästan precis hela avsnittet.
dom som känner mig vet säkert att jag inte brukar grina, inte alls.
jag grinade till rädda willy första gången jag grinade till en film och...
jag grinar inte ens till titanic.. inte ens när jag försöker, när jag vill!
men one tree hill.. jag vet inte vad det är med den där jäkla serien, I just love it!
nu har jag ont i huvet, för det får jag alltid när jag har grinat för mycket.

så.. datorn ska stängas av så jag får vila lite.
och vi..
vi hörs imorgon!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0