Ner på stan!

hej på er :)
nu har vi ätit frukost.. eller snarare lunch.
i natt somnade vi vid 4. vi gick och la oss efter att jag hade skrivit det sista inlägget igår. vi pratade och pratade och pratade, om allt och inget men speciellt en sak. :)
Sen fick vi för oss att fika, så mitt i natten åt vi muffins och drack te :p
sen gick vi o la oss och läste varsin vecko-tidning för att sen prata lite mer och sjunga barnvisor. hihi! :D
amanda <3


nu ska vi ner på stan, men de förstod ni väl av rubriken. :)
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: a

<a3

2009-09-29 @ 21:40:07
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0