mysdag

halloo :)
Blev en sjukt god middag med lax stekt i citronsaft.. eller ja, ni vet sån man brukar ha på morötter & likn. för att det inte ska bli brunt?
mums! egentligen skulle jag kokt några potatisar till detta men efersom min kyl var felinställd utan att jag visste det (dvs den var inställd på typ frys-kyla) så var det mycket förstört i min kyl. Potatisen, tillexempel blev helt mjuk.
aja man lär sig väl av misstagen.. nu har jag iafl sänkt temperaturen istället för potatisar blev det pommes. inte alls lika gott men det blev helt okej ändå.. :)
Jag tycker att det är kul att laga mat
för, som jag sa när jag bodde hemma; man får bestämma själv vad man ska äta och då blir det bara massa gott!
hihi.
Har bestämt mig för att plugga lite matte imorgon, och städa sen.
torsdag är det skola på morgonen och sen plugga lite på eftermiddagen, sen chill.
fredag är det dags för sightseeing nere på stan! ruuuuuuligt. eller hur? haha..
lördag KANSKE sofie kommer hit, kul kul :D

Nu tänker jag hoppa in i duschen, inte för att jag behöver duscha utan för att det är så himla skönt! :D
don't you just love när man står i duschen i en halvtimme eller så, i värmen.. hihi :D

Blev förövrigt ingen tvätt idag, tar de ngn annan dag :)
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0