max, ikea, maxi, fixa, fika!

ja, väldigt förkortat så var det dagens besök från stockholm.
Mamma & pappa kom, vi åkte direkt och åt mat på MAX! ... för en gångs skull så tyckte jag att det var gott, riktigt jävla gott!
har alltid hatat max och det glutenfria brödet.. men de va till&med bättre än donkens.. what's up?!
hihi.
Efter MAX åkte vi en kort bit till Hälla. Där gick vi in på IKEA först. jag kirrade lite galjar och lite köks-saker.
Efter ikea gick vi till MAXI. Där var det inhandling av nödvändigheter. köpte kött.. och mamma och pappa köpte en dom med, men dom glömde den i mitt kylskåp så nu har jag två.
MAT i mitt hjärta.
Aja.. efter det åkte vi hem. Pappa satte upp min kökslampa som vi köpte sist dom var här. så nu har jag en fin lampa. dock hänger den lite snett såg jag nu.. hihi. Även den bäste gör sina misstag.
Jag har också fått min soffa. och myyyyys.
nu ska jag alltså MYYYYYYYYYSA i min soffa.
jag är urtrött. redan.

Så ehm.. Tv-kväll..
fan.. jag glömde köpa dom goda kakorna. Får gå till ICA Skrapan imorgon.
HÖRS! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0