Lördagens händelser

ja, det började med en vanlig bakis-dag. Jag låg i soffan, åt mat, kollade på TV, fixade med denise's header.
Sen kom Ida, hon hade jobbat klart. vi pratade en stund och bestämde sen att vi skulle åka till henne.
JAG HAR VARIT I SKULTUNA! haha, duktig anki. vidgar vyerna. Skultuna ser ut typ som knivsta...
och.. är typ som knivsta ;)

Vi var där en snabbis och åkte tillbaka till stan eftersom Idas mamma och hennes kompis skulle till hamnen. Sen åkte vi till IKEA för att se om de hade sista-lördagen-i-månaden-har-vi-öppet-till-20.00-helg men det hade de slutat med, sista månaden var förra, tur att jag flyttade då.
anyway. Vi gick på maxi och shoppade loss, haha :p
Köpte ett nytt schampoo-balsam som jag ska prova. Ida köpte samma.

Efter maxi åkte vi hem till mig och la in glassen jag köpte i frysen. Sen var det åter igen att åka ut mot skultuna. Vi käkade mat, kebab-tallrik, mums och jag blev proppmätt!
vi kollade på tillbaka till kärleken ett tag och åkte runt tio tillbaka till stan.

Vi gick till martin där det var massa boys som hade förfest :) nu kom jag precis hem och är sjuukt trött.
blir i säng snart. ska kolla klart bad boys 2 och sova sen.
imorgon är det pluggnation. skriva rent matten och läsa kemi.

im out!
see ya!

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Jag skymtar en tatuering på ryggen. :) Vad är det förnågot? :)

2009-09-27 @ 05:44:35
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0