livet att bo i eget.

..hårt är de inte iafl ;p
men lite trista saker är man ju tvungen att göra måste jag erkänna.
Det som står på schemat imorgon är att;
diska
städa
handla
fixa en riktigt god middag
filmkväll
.. med mig själv .. :)
ladda inför min alldeles egna plugg-helg helt enkelt.
hemma, hemma kommer familjen Sunesson och hälsar på ..visst hade jag väl kunnat åka hem.. och fortfarande har jag valet men jag känner att det är nog bäst att plugga.
åker jag hem kommer jag inte plugga ett skvatt och tro mig; det behövs.

någon som har tips på filmer så tas det snällt emot!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0