laga mat är kul!

hejhej på dej!
höhö.
Nu har jag lagat mat.. och ätit den också, jag är proppmätt.
blöööö.
Det började med den enkla ingrediensen kyckling, som jag skar i bitar..
stekte den och kom på att jag nog ska göra en gryta, vara lite ekonomisk liksom.
Så jag hällde i cocosmjölk och lät det puttra lite.
sen kom jag på att det kanske skulle smaka mycket cocos så jag hällde i en förpackning krossade tomater
och
champinjoner.
till det här blev det glasnudlar.
gott blev det men hade inte sagt nej till mer cocos-smak. haha..

nu är jag sjukt trött igen, är det nu man börjar dricka kaffe?
nej ush så onödigt.
AJA.
ikväll;
20.00 - Idol 2009
21.00 - Criminal Minds

hörs! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0