jag längtar

..till min kusins bröllop. jag vill gå på bröllop, igen.
såg precis sista avsnittet av season 5, the hills. Heidi och Spencer gifte sig. om än kanske fel par.. men alla är så fina, alla klär upp sig och visar sitt bästa jag.
på tal om the hills så längtar jag tills nästa säsong börjar!

hihi..
Det är kulturnatten i natt i västerås. jag är hemma, ingen som ville dra ut så det blir myskväll ikväll med, och det är ju faktiskt aldrig fel det heller, bara en sak som saknas. haha..

nästa vecka är det nog mycke utgång dock.
vad jag vet så är torsdag bokad, på kåren.
under helgen kanske sarsha alban kommer, beror på om hon jobbar eller inte, hoppas inte :D haha.

nu ska jag lyssna på winnerbäck och snacka skit med adam <3


visste ni att jag är nobel förresten? ;)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0