jag fick en kommentar

ang. om jag hade slutat blogga?
en kommentar.. på ett inlägg jag skrev för typ en vecka-två veckor sen?
hahaha bra jobbat där.. nej jag har inte skrivit nåntign alls va?
ett par inlägg om dagen.. räcker inte? ;)
jag har nu tittat fram till avsnitt 22 på season 6, one tree hill. jag har två avsnitt kvar på säsongen.
amanda säger att hon inte vill fortsätta följa det nästa säsong eftersom det är "helt annorlunda" ..

snart är det idol, till det blir det popcorn!
Efter idol är det criminal minds och efter det fortsätter jag med oth.
I just love that show.

exclusive:
min kusin, Ellinor, har frågat om jag kan fota gästerna på deras bröllop! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0