jag är

helt tom i huvet. tom.
jag har ingenting att klaga på,
jag vill inte berätta saker, vill inte se i framtiden innan.. nånting är sant. typ..
och det är jag bra på att göra i vanliga fall. gå för långt i tankarna, alltså.
så jag vet inte vad jag ska blogga om idag.

jag letade efter kläder på nelly och ellos. men jag blev bara irriterad för att jag har för bred midja för jeansen jag ville ha. så jag gav upp.
okej, det är väl det ja ghar att klaga på.
kan man inte vara modeintresserad om man har lite höfter?
tydligen inte.

och det är känsligt för mig, faktiskt, att ens prata om det.
there you go..

men jag ÄR glad idag.
och nu ska jag typ plugga, men jag är så jävla trött fortfarande, jag vill sova!
vi hörs senare istället <3

Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Ja visst är det! Älskar sånt :D

2009-09-22 @ 14:31:49
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0