jag är utmanad!

Regler:
Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt
får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två
gånger eller skriva ditt eget namn som svar. (Förutom på fråga 1)

1. Vad heter du? Angelica
2. Ett ord på fyra bokstäver: anka
3. Flicknamn: Annika
4. Pojknamn: Anders
5. Yrke: Arkeolog
6. Färg: Aubergine
7. Klädesplagg: Acessoarer
8. Mat: Agnetas heta kyckling (:p)
9. Sak i badrummet: Armband
10. Plats/stad: Arlanda
11. En orsak att vara sen: Anledning
12. Något man skriker: ALLA KOMMER HIT?
13. Film: Anaconda
14. Något man dricker: A sex on the beach
15. Band: ABBA
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Allévägen
18. Bil: Audi
19. Sång: About a girl - the academy is...

Jag utmanar: Sofia, Sofie, Sarah, Anna, Adam

(DET VAR JÄTTESVÅRT!)

Kommentarer
Postat av: Sarah.

ååååh jag vet inte om jag orkar (a)

kanske senare! hihi

2009-09-25 @ 08:41:09
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0