igår var jag lat

yes.
jag vaknade först klockan 2, 14.00, that is?!
längsta jag har sovit någonsin.
jag chillade hela dagen..kom på att jag inte gjort matten så jag gjrode den.
klurade dessutomut en uppgift som va .. lite klurig ;)
Idag hade jag lektion 9.15-12.00, matte.
nu är jag trött.. kollar på tv och halvsover i soffan.
jag har diskat också.
det är skönt när allt är bort-diskat.. det ärså fint då.

jag köpte en bok igår om tvillingarna, stjärntecknet asså.
vissa saker stämmer helt och hållet medans vissa andra är helt fel..

aja, jag ska se på oth nu!
<3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0