håret växer ju alltid ut igen, men chansen får du aldrig igen.

Jag sitter och kollar på top model, säsong 12.
det är nu dags för den vanliga makeovern och nu för att de inte ska sitta och grina genom hela upplevelsen så får modellerna inte veta hur deras hår ska bli.
Nu var det en tjej som sa att "jag vet att ni kommer klippa av mitt hår och jag vill inte det" .. att bli helt galen över att de ska klippa av håret är väl helt onödigt!
ditt hår växer ju alltid ut men den chansen de får nu får de aldrig tillbaka!
sluta gnäll och ta tag i saken istället tycker jag.

nu skulle dom inte ens röra hennes hår utan försökte lära henne att hon måste lita på de hon jobbar med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah.. känner mig så svartklädd. men får ta ett snyggt halsband och sminka mig lite ljusare så kanske det funkar :D

2009-09-26 @ 16:19:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

Hur har din dag varit? ;) ;*. Min har varit toppen! :D

2009-09-26 @ 22:22:41
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0