han bor i mitt hus

haha.. han som gick förbi alltså. eller jag tror det.
för inte så långt efter kom hans kompis på trottoaren utanför, ....inte mycke fel på han heller.....
och när jag kom hem från handlingen gick dom ut från porten.. synd att dom inte gick ut typ 2 minuter senare. fan.
nu är jag jättehungrig men jag har köpt ost så jag kan göra varma mackor igen. hiihih. hittade ingen bacon sååååå nån dunder-frukost blir de inte imorgon :(
Har ni förresten märkt att fanta lemon är tillbaka?! :O
LOVE IT!
köpte en nu som jag kommer dricka upp på en gång typ, haha :)

nu ska jag fixa ngn mat och kolla Oprah.
<3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0