grubbel, grubbel

ja, det är en sån dag
nackdelen med att bo här,
att bo själv,
att inte ha så väldigt mycket, nej i princip ingenting alls, att göra om dagarna.
Gör att jag tillåts att grubbla
i sånna ämnen som jag tidigare inte haft tid. inte velat haft tid till.
och jag har nog tid att till och med börja skriva snart.
Idag kanske.
jag har min skrivhörna till och med.
Med alla dikter jag någonsin skrivit (okej, dom som e bra i alla fall)

och allt jag kan jämföra med
var
för länge sen
väldigt länge sen vet du..
jag skriver såhär
korta
rader

när jag funderar.
Så.
nu vet ni det också.

För det behövs inte många ord alls
för att förstå

ibland.

Im off to the skriv-fönster. hörs.

Kommentarer
Postat av: jossie

nää jag tycker inte de, inte min syster heller och jonas har haft den i ett år och aldrig krånglat :P

2009-09-08 @ 15:17:46

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0