flight 93

japp, så är det. För det är 11 september idag, datumet vi alltid kommer minnas. Det är nu 8 år sen en av de värsta dagarna i USAs historia.
Flight 93 är filmen om det fjärde flygplanet, united 93, som blev kapat den 11 september 2001. Under filmen kämpar passagerarna och besättningen mot de fyra terrorister som kapat planet. Sjukt bra film och man kan ju bara kalla de på planet för hjältar. Om man bortser från terroristerna, såklart.

Hur kan man uppfostra eller ens VILJA lära sig sånt här? jag förstår verkligen inte hur dessa personer tänker. och båda personerna till vänster ser så unga ut.. hur kan.. nej jag vet inte jag finner inte ens ord.

Här är idioterna;





och här är impact-site;







Här kan ni även se ett nyhetsinslag om planet;

 

 

 

Filmen går ikväll på tv3 klockan 21.55


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0