filmer och tv-serier, helt gratis!

jag älskar konceptet med att man kan kolla på filmer eller tv-serier, från nätet!
jag tycker även att det borde finnas ngt typ som spotify, antingen betalar man en viss summa i månaden för att kolla på hur mycket filmer man vill eller så är man gratisanvändare med reklam och man får kolla på hur mycket filmer som hellst alternativt att det är begränsat med filmer till gratisanvändarna..

kollar på idol nu på tvn, sjukt grym tjej som sjöng warwic avenue med keyboard. jag älskade rustiken i hennes röst.
nu börjar de igen, vi hörs!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0