ensam igen

hej på er :)
Nu har amanda åkt ochjag sitter hemma själv igen.
kvällen består av att läsa kemi-labben tills imorgon och sen se på tv.
20.00 - Idol
21.00
- Greys Anatomy
21.55 - fråga olle dokumentären

sen får vi se, F kommer efter jobbet också :)
och förresten, sarah, vill du veta nått så fråga någonannanstans för jag skriver ingenting här, ännu. :)
Jag vill inte ha en repris, thats why.

Idag har jag och amanda pratat, ätit mat och sett på film, Seven pounds och Marley and Me, två grymma filmer som jag hade sett innan båda två iofs. :)
det blev inget skrapan igår eftersom det är åldersgräns på 23 år. Vi hyrde istället film och hade en riktig myskväll. det blev låt den rätte komma in (som verkligen inte var bra) och män som hatar kvinnor, grym film.

Det är skönt att inte behöva bry sig, amanda knows who I am. det vet ju alla andra också men det är på en helt annan nivå. vi kan prata om sånt som jag verkligen inte kan prata med någon annan om.

nu ska jag glo på tv.
vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja ;)

2009-09-30 @ 20:24:27
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0