EFTERLYST

hej :)
nu börjar snart efterlyst.
jag har precis suttit och petat på matteboken..
gjorde uppgiften till imorgon .. det handlar om funktioner, just nu är det grafer.. rätlinjiga grafer.. ni vet
y = kx + m
jag hade hur lätt som hellst för det där på gymnasiet, men nu kommer jag knappt ihåg alls!
jag orkar inte engagera mig i det heller just nu.
får ta igen det på fredag eller så.
det är redan torsdag imorgon!
utgång betyder det. ser fram emot en kväll me tjejerna :)

jag vill ha vatten , jag har druckit hur mycket vatten som hellst idag!
kanske därför min mage är så full också.
jag kommer springa på toan stup i kvarten i natt..
jag som skulle sova ;p
ikväll ska jag sova efter efterlyst.. ska gå o krypa ner i sängen nu :)

vi hörs imrogon! <3

Kommentarer
Postat av: Denise Tengerström

du e utmanad :d kolla min blogg

2009-09-23 @ 22:21:41
URL: http://HTTP://NISUR.BLOGG.SE
Postat av: takesomepictures (ps väldit lång kommentar,,)

svar: tack så jättemkt<3

2009-09-24 @ 13:02:17
URL: http://takesomepictures.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0