det där med kaffe.. kanske inte är så dumt ändå..

hallooo.
idag har jag druckit kaffe. Två koppar!
kemi lektionerna är sövande, idag hade vi dock lektion i Paros-salen, vilket är en liten föreläsningssal, istället för en vanlig lektionssal .. vi är ungefär 50 pers och när det är ett litet rum är det inte det roligaste att sitta flera timmar i ett litet rum, luften tar liksom slut.
i alla fall, det var därför jag ville dricka kaffe, för att det är sövande med kemi.
jag drack en kaffe till lunchen (åt på kåren igen) och köpte en kaffe under rasten på kemin.
utöver detta gick jag och Ida o köpte godis på lunchen så vi hade verkligen energi att få meen.. det var sövande ändå.

nåja. imorgon och på onsdag ska jag och Ida träffas o plugga, det behövs!

nu ska jag sätta mig i soffan och chilla .. kanske äta mat, snart. klockan är ju ändå 5.
vi hörs!


förresten...
det där talet jag hade så svårt med igår.. fixade vi på 5 minuter i morse, jag hade räknat PRECIS som man skulle men jag förstår verkligen inte vadfan jag höll på med som gjorde att jag fick fel svar. aja, vi löste det i alla fall.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0