besök hemifrån

hej!
låg just o tjurade i sängen över att jag förmodligen inte skulle få min soffa idag.
för jag ringde till jysk ca 12.15.. då fick jag till svar att det fanns 2 soffor på lagret men dom var bokade innan min..
så dom skulle ringa upp dessa personer ochsen ringa mig igen.
13.40 ungefär ringde jag tillbaka till jysk eftersom jag fortfarande inte fått något svar, då hade dom tydligen haft mycket att göra i kassan så att de inte haft tid att ringa förns .
Nu, 14.00 ca ringde dom upp och sa att dom fick inte tag på de andra två som hade reserverat soffan så jag fick en av dom! hihi.. så idag får jag besök hemifrån med en soffa!
Dessutom så ska dom komma hit, lämna soffan och så.. sen åker vi till ikea/maxi, hälla och vet inte varför riktigt, vi skulle köpa mat tror jag, och jag ska handla på maxi.. alltså dags att skriva inhandlingslista nu!
och diska måste jag göra. Ser fördjävligt ut här.. diskade aldrig igår..
hihi.

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0