and now what?

Vad ska jag göra?
koka ris..
Ska äta köttfärsen jag hade igår.. det blev ingen pasta över men två matlådor med köttfärs har jag i alla fall.
Jag funderar på att gå på promenad.. men jag hittar ju ingenstans.. vet inte nån bra länga att gå liksom.. hmm..
Imorgon är det skola igen!
iofs bara 09.15-12.00 men ändå!
på kvällen/eftermiddagen kommer mami och papi med min soffa!! :D
love it.
så snart är allting klart här..
har mina påsar med tidningar som jag inte vet vart jag ska göra av men annar såär allt i princip som det ska vara nu! hihi..

nu blir det riskokning.

Kommentarer
Postat av: ANNA THA ONE

Hej ankispanki! :) Du har det superfint i lägenheten! Jag längtar tills jag kan komma och hälsa på dig - om ett år. Om du går på promenader så lär du ju dig att hitta :):):) PUSSKRAM

2009-09-03 @ 02:41:54
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0