69 sidor kemi, 4 timmar

hej på er! :)
Nu har jag läst klart kemin, jag är sååå stolt över mig själv .. hihi
jag måste dessutom säga att jag tyckte det var intressant. Ibland kändes det som att jag skulle kunna läsa ut hela boken till att fem minuter senare verkligen kämpa med att orka läsa klart.
jag fastnade liksom, ibland.. it's the plugg-state! haha.

Nu är det bara matten kvar men den ska jag inte sitta mer än 2 timmar med och.. snart börjar ju alla tv-program.
Det regnar här.. väldigt mycket. men det är mysigt att titta ut på regnet.
stackars människorna som går där ute bara ;)
äh.. jag ska nog sjunka in i matteboken på en gång.. när jag ändå är inne på att plugga.. och så jag får äta ngn gång!

Kvällens tv-kväll:
18.00: Victorias secret fashion show tv3
19.00: Priviliged Kanal5
20.00: Ensam mamma söker tv3
21.00: Något på datorn!
23.00: Law and order tv3 /sova!

<3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0