22 september

hej :)
Snart kommer F, så det betyder att det inte blir något mer bloggande för mig idag.
Just nu tittar jag på AFV och en av mina favoritvideor var med;
En apa sitter på en gren.. pillar sig i rumpan.. luktar på fingret... RAMLAR AV GRENEN!!
hahahahahahahahahahahah.. alltså det är ju det roligaste som finns! HAHAHA.

förresten tror jag att ekorren jag visade för er förut (om ni minns) bor i det trädet. Jag har sett den igen.

Jag vill inte ha mat. Jag ville inte ha mat igår heller. mest för att jag var nervös, jag åt yoghurt till middag igår.
Idag? .. en apelsin. jag har i alla fall tvungat i mig lite lunch.
Nu ska jag skära min apelsin och vänta på F.
puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah.

ja men säg till när du har tid, eller så får du bara göra något och så får jag se vad jag tycker sen.. eller ja gör som du vill haha!



ja eller typ eller jag vet inte.. lite komplicerat (a)



och vem är F då om man får fråga? :)



puuusss

2009-09-22 @ 19:07:40
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0