-

jag vet inte vad jag skulle ha för rubrik, så det blev denna.

god morgon i alla fall,
jag vaknade av en jävla idiot som körde förbi och tutade, men så är det väl att bo i en ... "storstad".

Anna: du får veta tids nog, jag lovar. Annars kan du fråga någon annanstans för jag skriver ingenting här förns.. ja... förns.. :)

idag ska jag plugga, men jag vill ju inte plugga. haha :D jag måste. jag tänker i alla fall sitta ngn timme. imorgon blir det storstädning eftersom jag aldrig städade igår. jag ska plugga imorgon med.
måste försöka få ut hur man räknade ut mol. Det är kemi. jag måste köpa en miniräknare till kemin!
hm, känns som att de e mycke me kemin, först skulle vi fixa en miniräknare, sen ska vi köpa ett formelhäfte och så ska vi köpa ett kurskompendium.

Aaw
. det gick precis förbi en kille med världens största rosenbukett. vad söt!

nu ska jag chilla innan plugget.
vi hörs!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0