Tisdag

Halloj! :)
Jag har varit duktig idag, disken försvann (fast det kom ny igen ganska snabbt) och jag har städat och packat upp allt jag fick med mig hemifrån!

igår när fredrik kom så sa han att "WOW! nu ser det ut som att nån bor här!" -alltså att det var stökigt :p
Jag har blivit mycket bättre på att städa sen jag flyttade hemifrån, dels för att det faktiskt kommer folk hit på besök oftare och dels för att man vill ju inte bo i en svinstia. Hemma kunde jag ju vara i andra delar av huset om rummet var för stökigt liksom.

Idag är en pluggdag med Ida. Kemi blir det idag eftersom vi inte gick på lektionen igår. Jag är egentligen inte alls på något plugg humör, jag tror jag håller på att tappa suget lite. Men jag ska kämpa på, det är ju min dröm.

Aja, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: a

Haha, håller med. Städade aldrig hemma, men nu jäklar. ;P

2009-10-06 @ 12:58:40
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: mellenofsweden

Sv; Tack dsamma tjejen :D allt bra???

2009-10-06 @ 13:50:01
URL: http://mellenofsweden.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0