Tele2's kundservice är grym!
god morgon!
jag har precis chattat med en från Tele2.
Jag älskar konceptet att man slipper RINGA för en liten fråga, som nu - om mitt nummer stod på mig och inte pappa ännu, vilket det inte gjorde, då hade det ju varti väldigt onödigt att sitta först i telefonkö för att sen ändå inte kunna göra något.
Jag är orolig att dom inte ska fatta vafan jag menar med mitt nya..
Jag ska säga upp det gamla abonnemanget men fortfarande vara kvar hos Tele2 bara med ett helt nytecknat, dessutom ska jag portera nummret till det nya.
aja, hoppas att de löser sig, annars får jag väl helt enkelt byta nummer bara!
jag har precis chattat med en från Tele2.
Jag älskar konceptet att man slipper RINGA för en liten fråga, som nu - om mitt nummer stod på mig och inte pappa ännu, vilket det inte gjorde, då hade det ju varti väldigt onödigt att sitta först i telefonkö för att sen ändå inte kunna göra något.
Jag är orolig att dom inte ska fatta vafan jag menar med mitt nya..
Jag ska säga upp det gamla abonnemanget men fortfarande vara kvar hos Tele2 bara med ett helt nytecknat, dessutom ska jag portera nummret till det nya.
aja, hoppas att de löser sig, annars får jag väl helt enkelt byta nummer bara!
Kommentarer
Postat av: Anonym
jag skall hämta ut mitt paket.. hoppas bara de är rätt..mer kan jag inte säga.. hihi annars så händer de inte något speciellt
Postat av: agnessss
okej , det blir troligen den kanske ;)
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma
tack ska du ha, det värmer:D
Trackback