söndag, vilodag?

hallå :)
Jag sitter och pluggar hela dagen idag igen, så bloggen får åter igen lida.
Igår fick jag reda på den roligaste saken på länge, JAG ÄR SÅ GLAD!
Ni får veta tids nog, jag lovar, detta kommer det inte hållas tyst om.

Jag somnade tidigt igår, tidigt nog att orka gå upp vid elva idag, jag känner mig duktig att jag läste hela kapitel 5 i kemiboken, fast det kändes redan efter 1a sidan att "BORDE DET INTE VARA SLUT SNART?" ..
Nu håller jag på o ritar olika atom-bindningar och ja.. jag förstår ju lite i alla fall, det gillar jag, jag älskar när saker går bra, när man orkar!

Jag åt sushi från Soya igår, jag tycker om sushi, deras sushi är grym!
förut gillade jag inte köpt men nu är det guld. dyrt dock. 11 bitar = 100kr.
jag tänkte på stefan när jag åt igår, han skulle aldrig bli mätt på de där, han skulle behövs handla minst 3 st av den "menyn" jag tog. :D haha
storätarfamiljen, eller?

På tal om mat, eller ja.. sånt som kommer genom munnen iafl, så äterjag glass till plugget idag, vanilj-jordgubbsglass, MUMS.
det kan inte bli bättre.

Nackdelen med idag
; Jag känner nånting i halsen som jag inte villska utveckla sig, jag har itne tid att vara sjuk!

men nu, back to buisness!
hörs.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0