mat för månaden, gurkor och hemlängtan

hallå på er igen!
jag har nu varit och handlat, massor!
kommer inte behöva handla mycket mer den här månaden heller.
och jag upptäckte att jag faktiskt har en riktigt god köttbit i frysen som nog blir middag imorgon.
Ikväll blir det spagetti och köttfärssås.
första gången jag lagar middag på typ en vecka?
jag har ätit ute eller inte ätit alls, det här måste det bli ändring på.

nu sitter jag i alla fall och äter en gurka till lunch?
det är gott med gurka, det som saknas är en god dipp.. och lite andra grönsaker.
hihi.. det är iofs kvällsmat, men ändå!

Idag är även en sån dag när jag har en så himla sjuk hemlängtan,
jag vill bara åka hem och gosa ner mig i sängen hos mamma o pappa och ligga där, utan ansvar och måsten.
det ska bli så skönt att komma hem, två veckor är det kvar idag.
Ta hand om hundarna och umgås med familjen (eftersom varenda jävel verkar vara borta då?!) men det går bra de me, inte så att jag träffar dom varje dag längre.

nu tog min gurka slut så..
tjingeling!

förresten så hör jag när min granne kissar?


mitt kära Rosersberg och våran enda rondell


Kommentarer
Postat av: felicia ◕‿◕

hehe ja visst var de! :D

2009-10-28 @ 14:31:24
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0