GRATTIS ADAM

love you!
Min alldeles underbara, alldeles knäppa vän.
och aldrig trodde jag väl att vi skulle bli såhär bra vänner?
Jag kommer ihåg på sommarlovet till tvåan när jag var jättedeppig och du började prata med mig, försökte få ur mig allt. Jag trodde bara att du snokade och jag var jätte irriterad, .. det är tillochmed en underdrift. Jag var så jävla arg på att du sa sanningen. Men jag behövs tas ner på jorden lite då och då..
Du är underbar, TACK och...

GRATTIS på den stora dagen och imorgon väntar systemet, bra där.

Hoppas att du får en underbar dag!
saknar dig :)

Kommentarer
Postat av: a

Yes, jag kommer ihåg det där. :) tack älskling <3

2009-10-25 @ 15:04:02
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: Anonym

jo det är jätte bra :D

Hänt något roligt idag ? ♥

2009-10-25 @ 15:42:00
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0