blogg.se är sämst!

tredje gången gillt så funkar det att logga in,
jag orkade inte ens vänta..
och jag orkade itne engagera mig i att försöka flera gånger, men nu funkade det i alla fall.
jag sitter och lyssnar på musik, I could do this all day, all night ..
jag tycker om att lyssna, jag får tänka då.


Idag var det labb, det gick bra.. jag var lite smart.
det var läskigt att tända på alkohol, jag trodde att våra händer skulle brinna upp men det var ju bara pyttelågor, hihi. sånt man kan föreställa sig ibland alltså..

Efter labben gick jag hem och städade sen gick jag ner o hämtade Ida på EH och vi gick och handlade tacosgrejer, gick hem, lagade GOD mat (tacos som ni kanske kopplade själva?)
massa prat om allt och ingenting, det är bra att prata av sig ibland, jag är glad att jag har hittat Ida här. Jag trivs med henne :) hihi.

När Ida gick så läste jag ett kapitel i boken (ska läsa ett till när jag har lagt mig)
mer än så har dagen faktiskt itne bjudit på.

nu ska jag njuta av mer musik!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0