torsdags morgon

hallå på er.
Sitter här och blev väckt av telefonen som ringde (hemligt nummer) Jag hoppas att denne personen ringer upp igen..
och jag hoppas att det är jobb.

Sitter och pratar med tötsofia, henne tycker jag om.

Snart ska jag åka hem!
jag ska äta lite frukost, en engelsk frukost, ägg & bacon, haha. Och så ska jag äta lunch sen innan jag åker också. Dessutom är jag jättesugen på marsmellows (stavning!?) så det ska jag köpa med mig på resan, hihi.

Ja och vadfan gör jag hemma då?
Vaknade med apont i magen, magknip typ, inte att jag var trött för jag låg och tvekade på om jag skulle gå eller inte ända till kvart över nio (när vi börjar) men jag insåg att det nog inte är så lätt att koncentrera sig om man koncentrerar sig på att man har ont i magen?
Så jag somnade om efter det, och vaknade 40 minuter senare som sagt av att telefonen ringde.

Nu ska jag leta musik och äta frukost!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0