It's a rollercoaster kind of rush

hallå igen,
nu har jag sett klart a cinderella story och sett halva av black beauty, anledningen till att jag ville se nr 2 var att jag mnns den som väldigt bra från när jag var liten. nackdelen är att jag också minns det läskiga i den.. så nu efter halva.. vågar jag inte se mer.. :p
ska nog se en annan och se klart den där ngn annan dag.
Anledningen till att jag har så himla mycket barnfilmer på datorn är att jag fick ett ryck här för några veckor sedan när jag pratade med amanda i telefon och vi pratade om barnfilmer ..
man borde ha en nostalgi kväll när man tittar på alla filmer som gick när VI var små.. lilla sjöjungfrun, lejonkungen, micke o molle.. ja nu kommer jag inte på några bara för det.
vore inte det hur mysigt som hellst?
man kan ha sleepover/pyamasparty med massa nostalgifilmer!
oufh va mysigt! :D

så nu.. ska jag nog se wall-e tror jag :p
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0