26 Maj 2009

Helloj!
igår gick jag till skolan.. på historian kollade vi på film, på religionen kollade vi på film.. på digital-bilden... gjorde vi planeter..
ehm. sen drog jag och soffan till VC. jag bytte lite grejer.. hörlurarna funkar fortf. inte. bajs.
Sen kom jag hem och jag sov typ hela kvällen, vaknade vid nio och gick över till Emelie och betalade slutskivan.
så jag ska alltså vara i märsta på kvällen på studenten, YEY!
men jag kommer va i uppsala o föra.

Idag stannade jag hemma när jag vaknade med ont i huvet..
jag gick ut vid elva-halv tolv och la mig i solen.. Sen gick jag in och åt frukost/lunch, ägg-mackor. mums.
sen städade jag i köketoch gick ut med hundarna.. och så har jag tittat på tv & läst VR.

Nu har jag precis duschat och gissa vad, naglarna håller på att lossna.. en har till och med lossnat helt. Kul..
men jag ska väl till stinsen och fixa till dom innan studenten i alla fall. Nu är den nageln som det lossnade ifrån helt svag.. så den måste ju fixa sig.

hm..
nu ska jag fixa mig
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0