26 Maj 2009

dagens sista
hej.

hela kvällen har jag funderat över massor
och jag blir så väldigt himla.. skittrött... på människor som förändras - till det sämre
att gå från världens bästa till någon man inte ens vet vem det är.. hur går det till?
Att gå från världens snällaste till att bara vara sur och bitter.. hur går DET till?

jag har också gått igenom mina bittra perioder
och kanske var jag den som gjorde livet bittert för dig när jag var sur - när du var glad
men jag ORKAR verkligen inte umgås med bittra människor just nu, eftersom att jag är väldigt glad för tillfället. allt klaffar och inget problem i världen kunde stoppa mig.. förutom humöret
och här kom det.. en sen tisdagskväll i maj.

TACK SÅ JÄVLA MYCKET.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0