9 Mars 2009

hej igen :)
jag såg på första sidan av bloggen att någon hade skrivit om studentklänningar.. och fy vad stressad jag blev... jag har inte ens tänkt på det men .. klänningen som man har på utspringet kommer man ju verkligen itne vilja ha på kvällen när man ska ut.. då lär ju den vara.... inte så fin kanske. Förhoppnignsvis så ser den i alla fall inte ut som stefans studentmössa (dvs massa röda fula fläckar av vin) ... amanda säger att hon ska ha ett förkläde? asså... ja.. ni får väl fråga henne va de är för jag fattar inte riktigt men de låter inte som nått jag vill ha (a) Jag ska ju i alla fall ha överdrag på mössan de nöjer jag mig med! :D

Så i alla fall.. nu blir de klännings-scouting på nätet.. vi ses senare ;)
PUSS
(87 dgr, 15 timmar, 57 minuter & 59 sekunder)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0