8 Mars 2009

Nu har jag tittat på massa bikinis att köpa till thailand.. men jag har ju 3 stycken redan plus att det finns massor att köpa där nere.. Det är svårt att hålla sig. jag har lovat mig själv att inte shoppa kläder/väskor/skor innan thailand men det känns inge kul, känns som att allt jag har på mig är samma sak hela tiden.. men det är bara 49 dagar kvar, sen blir de storshopping ;)

Någon som har varit i Thailand 3 veckor som vet hur mkt pengar man behöver?
sist jag var där, 2004, betalade mamma & pappa allting och det var bara två veckor.. plus att vad jag kommer ihåg så shoppade vi inte särskillt mycket heller.. Men den här gången ska jag ha med mig 12-15 000 .. jag har inte ritkgit bestämt mig än.. jag har ju några andra som vill shoppa så jag är inte ensam ;D plus att stefan är med tre veckor så jag kommer dra med mig honom :)
- nej jag ska inte shoppa för alla pengar, vi ska på utflykter o sånt me ju ;)
nu bara för det måste jag se om de har kommit upp nya bilder på hotellet.
see ya!


puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0