6 Mars 2009

God morgon.. eller god förmiddag? eller till & med 5 minuter in på eftermiddagen!
Hur mår ni alla?
jag må verkligen inte nå bra idag, känner mig typ bakis? ont i huvet, mår illa och allmänt seg. jättetråkigt eftersom det var tänkt att jag skulle till uppsala ikväll ... vi får väl se om jag mår bättre senare.. :(
Jag vill verkligen inte dra på mig nått!
jag har precis varit ute en sväng med hundarna eftersom det inte var nån som hade varit ute med dem i morse.
nu håller Bella på o härjar & biter tintin i läppen, tintin gnäller, skäller o morrar men inte fan ger hon sig ändå.
Sen när bella piper till så blir de som att tintin säger förlåt genom att låta henne bita ännu mer?

aja, konferrens med amanda & adam nu.
puss

Kommentarer
Postat av: a

bellfis :P

2009-03-06 @ 12:11:23
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0